HTML

Erős ember

Célom, hogy erőnövelő edzés segítségével 20-szorosára növeljem az erőmet 5 év alatt. Ez a blog erről lesz egy beszámoló.

Friss topikok

  • Kovács Zetor: @renegade8: Köszönöm :) Alapvetően nem izomtömegre gondoltam, hanem teljes testtömegre, kiindulva... (2010.10.27. 17:41) Bemutatkozás

Linkblog

Kis előrevetítés a következő hétre

2010.09.17. 18:30 Kovács Zetor

Írtam egy programot, amelyik kiszámolja nekem, hogy a tervezett 10%-os előrehaladás mellett melyik héten hogyan melegítsek, hány kilóval és milyen ismétlésszámmal. Eszerint a következő hét az alábbi módon fog alakulni:

12 x 2.5 kg
 7 x 5 kg
 3 x 7.5 kg
nyújtás
 5 x 7.5 kg
pihenő
 7 x 5 kg
12 x 2.5 kg
lenyújtás

Lesznek fotók is, ahogy megigértem.

Update: fotók még nincsenek, de miután még több, kifejezetten az 1RM-hez tartozó bemelegítőszetnek utánanéztem és -számoltam, módosítottam a szoftveremen. Ez alapján az edzésem az alábbi módon változik:

9 x 2.5 kg
5 x 5 kg
2 x 7.5 kg
nyújtás
6 x 7.5 kg
pihenő
2 x 7.5 kg
5 x 5 kg
9 x 2.5 kg
lenyújtás

Mindenkitől elnézést.

Szólj hozzá!

Címkék: testépítés erőnövelés 1rm egyismétléses maximum ismétlésszám

A bejegyzés trackback címe:

https://erosember.blog.hu/api/trackback/id/tr932303144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása