HTML

Erős ember

Célom, hogy erőnövelő edzés segítségével 20-szorosára növeljem az erőmet 5 év alatt. Ez a blog erről lesz egy beszámoló.

Friss topikok

  • Kovács Zetor: @renegade8: Köszönöm :) Alapvetően nem izomtömegre gondoltam, hanem teljes testtömegre, kiindulva... (2010.10.27. 17:41) Bemutatkozás

Linkblog

Új év, új post

2011.01.08. 00:35 Kovács Zetor

Eltelt a karácsony, az újév, én meg több, mint egy hónapja nem jelentkeztem. November végén elég csúnyán lebetegedtem, amit épphogy kihevertem december közepére. Ezután a karácsonyra való készülődés miatt hanyagoltam a blogot. Aztán újévre visszaestem, és még mindig nem hevertem ki - lázam nincs, így kénytelen vagyok lábon kihordani, mert azért mégiscsak van egy munkahelyem.

Az új év azonban hozott változást. Először is azt, hogy az ismétlésszám-képzési koncepción változtatva más ütemben történik a piramis felépítése és lebontása - a bemelegítés az 1RM 25, 50, majd 75%-ával történik, míg a túloldalon a levezetés a 80, 60 majd 30%-ával, végül a lenyújtás előtt 100 ismétlés 23%-on. A másik nagy változás, hogy rebootolva az erősödési folyamatot, félbehagyom a törzserősítést. Az ok nagyon egyszerű: a karom és a vállam nem erősödik olyan mértékben, ahogy a súlyok emelése azt megkövetelné, így a nagyobb súlyokat nem tudnám megtartani. Így a továbbiakban szeptember helyett január lesz az évadnyitó, az évadok pedig a következőképp fognak kinézni:

- alkar, lábszár
- felkar, comb
- mell, hát
- váll
- törzs
- csípő

Látható, hogy az öt évadból hat lesz. Nem bánom, lassabban járva talán tovább érek. Igaz, így minden más is kitolódik, amit az immáron hatévesre nyúlt programom utánra terveztem (hogy azok mik, azok szolgáljanak meglepetésül majd akkor).

Szólj hozzá!

Címkék: testépítés erőnövelés új program

A bejegyzés trackback címe:

https://erosember.blog.hu/api/trackback/id/tr292568796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása