HTML

Erős ember

Célom, hogy erőnövelő edzés segítségével 20-szorosára növeljem az erőmet 5 év alatt. Ez a blog erről lesz egy beszámoló.

Friss topikok

  • Kovács Zetor: @renegade8: Köszönöm :) Alapvetően nem izomtömegre gondoltam, hanem teljes testtömegre, kiindulva... (2010.10.27. 17:41) Bemutatkozás

Linkblog

Ötödik hét

2010.10.12. 19:30 Kovács Zetor

Az előző héten nem nagyon posztoltam, ennek leginkább az volt az oka, hogy pl. kedden hajnali 3-ig dolgoztam (úgy volt igazán jó móka csak szerdán este edzeni), szombaton egész nap külföld, vasárnap pedig edzés előtt még költöztettem egy kicsit. Az edzések egyébként rendben lezajlottak, a költöztetés jó bemelegítésnek bizonyult és a vasárnapi edzés hamarabb lement, mint eddig bármikor.

Azonban.

Fölfedeztem, hogy 12 kg alatt nemcsak a 2.5-es, 5 és a 10 kg-s tárcsa közül lehet választani, hanem 1-től 10 kg-ig fröccsöntöttfém-súlyzók is vannak. Ennek megfelelően átírtam a bemelegítési terveimet, hogy igazodjon a rendelkezésre álló nagyobb választékhoz. Így az alábbi módon fog zajlani a héten a két edzés:

5 x 3 kg
3 x 7 kg
2 x 8 kg
2 x 9 kg
1 x 10 kg
pihenés, nyújtás
6 x 10 kg
pihenés
1 x 10 kg
2 x 9 kg
2 x 8 kg
3 x 7 kg
5 x 3 kg
nyújtás

Ez kicsit, azt hiszem, kitolja majd az edzések időtartamát, de úgy hiszem, hosszútávon mindenképp előnyömre válik a granulárisabb, óvatosabb bemelegítés.

Szólj hozzá!

Címkék: testépítés bemelegítés ötödik hét erőnövelés ismétlésszám granuláris

A bejegyzés trackback címe:

https://erosember.blog.hu/api/trackback/id/tr202365158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása