HTML

Erős ember

Célom, hogy erőnövelő edzés segítségével 20-szorosára növeljem az erőmet 5 év alatt. Ez a blog erről lesz egy beszámoló.

Friss topikok

  • Kovács Zetor: @renegade8: Köszönöm :) Alapvetően nem izomtömegre gondoltam, hanem teljes testtömegre, kiindulva... (2010.10.27. 17:41) Bemutatkozás

Linkblog

Harmadik hét

2010.09.29. 18:30 Kovács Zetor

A múlt héten az egyébként is vasárnapra tolódott szombati edzés előtt és után nem igazán voltam gépközelben, így nem tudtam előzetes információval szolgálni a harmadik hét ismétlésszámairól. Íme:

9 x 2.5 kg
6 x 5 kg
3 x 7.5 kg
nyújtás, pihenés
9 x 7.5 kg
pihenés
3 x 7.5 kg
6 x 5 kg
9 x 2.5 kg
nyújtás

Ráadásul eléggé összecsúsztak a dolgaim ezen a héten is, mert most meg egy nappal előbbre vagyok kénytelen hozni mindkét edzést, így a szerda-szombatból kedd-péntek lesz.

És akkor most egy kis élménybeszámoló a tegnapi napról. Hétfőn későn feküdtem, majd tegnap óra nélkül 5-kor keltem, így délutánra ugyan szétcsúsztam kicsit, de hál' Istennek estére összekaptam magam. Sajnos csak 8 után tudtam elkezdeni az edzést, aminek az lett a következménye, hogy mire végeztem, már záróra volt és gyakorlatilag kisöpörtek. Viszont mivel minden pad, amin felülni tudtam volna, foglalt volt, így átmentem a terem másik helyiségébe (vicces, hogy egy konditermet akkor is teremnek hívnak, amikor ténylegesen több belső helyiséggel rendelkezik). Itt viszont végre lehetőségem nyílt egy erre alkalmas padon végre a teljes mozgástartományban megdolgozni a törzsemet, nemcsak két részletben (külön vízszintesből felülve, illetve külön hátrahajlásból egyenesbe). Ez az izomzat megdolgozásának egy teljesen új dimenzióját tárta fel előttem, és be kell vallanom, bedurrant a hasam. Már most érzem az izomlázat, és ez estére-holnap reggelre csak még intenzívebb lesz. Azt hiszem, maradok ennél a mozgásformánál.

Szólj hozzá!

Címkék: testépítés harmadik hét erőnövelés ismétlésszám

A bejegyzés trackback címe:

https://erosember.blog.hu/api/trackback/id/tr292331591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása